Din păcate acest articol este disponibil doar în Russian.


read more

Ppreda sau nu pentru a preda ? Nu este un secret că epoca noastră este rapid . Poate că este motivul pentru care tinerii părinți , frica de a fi târziu , graba imediat după nașterea copilului să-și planifice viitorul său și de a rezolva următoarele probleme : cât de mulți ani să stea cu copilul acasă , dacă să-i dea într-o iesle , dacă a angaja o bona , la ce varsta a invita experți la copil învățarea timpurie , în care liceu pentru a da pentru a afla care dintre școlile ar fi demn de a lua copilul meu după clasa a 11-a . Problemele de mai sus nu sunt exagerate , au depășit aproape toate mamele si tatii , bunicile și bunicii . Rezolvarea lor , este dificil să se ia în considerare o serie de variabile care alcătuiesc viața noastră . Toți părinții doresc să-și planifice și să faciliteze viața copilului , într-un fel cred că copilul lor va fi un geniu : va dezvolta de furtunos , pot demonstra capacitatea muzical , talent intelectual sau artistic , scoala finisaj strălucitor … Dar totul în viață este , din păcate , mult mai dificilă și mai prozaic , și nu întotdeauna visul nostru . Dar, ca să fie ca aceasta poate , înainte de aproape toți părinții tineri se confruntă cu întrebarea : Pentru a preda sau nu preda copilul ? Si cel mai important , de unde să încep ? Într- un an , doi , trei ? < / Strong >

Există multe opinii cu privire la problema de dezvoltare timpurie a copiilor : unii experți cred că un copil sub 3 ani nu trebuie să-i învețe ceva – el are nevoie de libertate . Ar fi o îngrijire a copilului bun , și tot restul va veni la el de-a lungul anilor . Alții cred că predarea unui copil poate și ar trebui să fie , dar numai subtil în joc , având în vedere posibilitatea de varsta – copil . Încă alții susțin că un copil sub trei ani trebuie să dea cât mai multe informații noi în toate domeniile de cunoaștere ( istorie , geografie , arta , etc ) . Există profesori și psihologi care oferă dezvoltate de ei sesiuni nete orare cu copilul , care este planificat pentru a instrui un copil cu un an și jumătate a două limbi străine ( de două ori pe săptămână fiecare ) , matematica , alfabetizare de calculator , etc < / strong >

Ce fel abordare ar trebui să fie urmată în creșterea copilului ? < / strong >

Să încercăm să vedem modul în care copilul se dezvoltă sfera cognitiva , și apoi să decidă : ce să învețe și primul său , și, probabil, nu învață deloc . Aflați de la sine ! Dezvoltarea proceselor cognitive ale copilului mic este rapid : atenția evoluează rapid , memorie , percepție , gândire , etc Dar , ca psiholog LS secolului XX eminent Vygotsky , principal , caracteristica dominantă a acestei epoci este percepția . Acest lucru înseamnă că copilul cel mai de succes ajunge la această vârstă nu este în memorie sau de gândire , și în domeniul de percepție . Că percepția este o funcție a minții , care trebuie să fie dezvoltate mai întâi .

Ce progrese ajunge la un copil în zona de percepție ? < / strong >

Copiii de -al doilea an de viață poate învăța o varietate de elemente din imaginile de pe acestea într-un detaliu (de culoare nu conteaza ) . Dar copiii nu se pot corela întotdeauna cu obiectul real trase , și că acestea ar trebui să fie predate . De exemplu , un copil citind o carte , mama mea poate întreba : “Cine este acesta ? ” – Și spune , ” iepuras ” , iar apoi prezintă un iepuras jucărie ” iepurașul în imagine și în mâinile mele . ” Mai târziu , la întrebarea ” Cine este acest lucru ? ” Copilul în sine va fi responsabil .

Percepția de copil este în mare măsură diferită de cea a unui prescolar . Încercați un experiment : in ochii unui copil să demontați o piramidă și a cerut să-l colecteze înapoi . La început , copilul va acționa la întâmplare și este puțin probabil fără ajutorul unui adult ajuns la decizia corectă . Pentru percepția copilul a fost perfecționat , acesta poate oferi nu doar o piramida , ci un set de boluri de diferite dimensiuni , copilul introduse una în alta , păpuși , etc Joaca cu aceste jucarii , copilul își dă seama curând că lucrurile sunt diferite ca formă și mărime , care nu se poate pune un vas cu privire la codul PIN al piramidei , și care lucru mic pot potrivi cu ușurință într-o mare .

Mai târziu , copilul învață să distingă obiecte de culoare , și putem ajuta, de asemenea . De exemplu , un părinte , un copil care prezintă două mere , spune : ” Acest măr galben , și este roșu . Dă-mi galben ! ” Ca VS psiholog Mukhina , al treilea an de viata al copilului poate absorbi până la opt culori .

Dezvoltarea va contribui la percepția de joc ” Odată ce bug , două bug ” , ” Ajutor de animale copil ” , ” ceai bun “, și altele . Părinții pot și vin cu o multime de jocuri , și introduceți-le într-un context de evenimente de viață și situații . Și dacă copilul in timpul copilariei timpurii concepte stapanit bine , cum ar fi ” mare” , ” mic ” , ” rotund ” , ” pătrat ” , ” roșu ” , ” galben ” , ” verde ” , ” albastru ” , precum și data nașterii , și apoi ulterior dobândi cunoștințe la școală , el va fi mult mai ușor .

Vorbind de copil sferei cognitive trebuie precizat cărolul percepției îndezvoltarea de memorie , gândire , atenție este , de asemenea, extrem de mare .

Memoria de copil este întotdeauna asociat cu percepția sa activa – recunoaștere . În cazul în care copilul o jumătate de ani pot invata doar închide termenii de obiecte și oameni care sunt în mod constant vorbesc , copilul , la sfârșitul celui de al doilea an de viață pot afla ce a văzut sau auzit în urmă cu câteva săptămâni . Copilul de-al doilea an de viață pot aminti deja cele mai simple piese muzicale și să le cânte . Dezvoltarea atenției la o vârstă fragedă este în procesul de dezvoltare a mers pe jos și vorbire . Odată ce copilul incepe sa mearga , extinde sfera de aplicare a elementelor pe care le poate explora pe cont propriu , care, la rândul său, contribuie la dezvoltarea de atenție . Acum, copilul poate fi văzut nu numai ceea ce este în jurul lui , dar singurul care poate ajunge pe rafturi , scoate dulapuri , ia de pe masa . Astfel , copilul învață să păstreze atenția asupra diferitelor subiecte care intră în domeniul de vedere . În momentul în carecopilul se uita la ceva un adult poate ascuti accentul pe detaliile subiectului : ” Ce o floare frumoasă . Uite ce sa frunze mici verzi . ”

Gândirecopilul se dezvoltă încurs de manipulare o varietate de subiecți . În cazul în care copilul dumneavoastră trebuie să se închidă pot pepinieră cu un capac , acesta va funcționa prin încercare și eroare , ridica o varietate de capace și aplicarea lor la tigaie , până când se găsește un drept . Gândire copilul începe să se dezvolte mai rapid cu dezvoltarea vorbirii . Copilul pune întrebări , prin urmare , este deja există o înțelegere a relației cauză -efect . Observații EB White ( 1982) arată că una dintre caracteristicile unei bine – dezvoltat de la an copil de trei este capacitatea sa de a duce la conversații cu un adult , ca și cu colegii lor .

Ca achiziție limbaj , un copil variaza foarte mult , începe pe o altă atitudine față de mediul înconjurător . De 1 an, 2 luni , copilul a început să repete cuvintele de un adult din proprie inițiativă . În al doilea an de viață începe stăpâni structura gramaticală a discursului . De 1 an, 8 luni la 1 an 10 luni în discursul unui copil apar propoziții două cuvinte . În 2-3 ani , în propoziții rostite de un copil , există coerență între diferitele părți .

Astfel , in copilaria timpurie , este mai întâi necesar să se dezvolte percepție și de vorbire ( și în mod necesar , sub forma unui joc , fără coercitive și plictisitor ” lecții” ) copilului . Această opinie este împărtășită de cele mai multe dintre cele mai importante educatori și psihologi .


read more

Predarea un copil pentru a citi începe cu o introducere de litere . Fără cunoștințe de scrisori lectură devine imposibilă . Pentru a evita consecințele neplăcute ale unui învățământ analfabet , invata copilul , ținând cont de următoarele reguli

- Invata joc dumneavoastră . Principalul mod de a înțelege lumea în vârstă pre – școlară este un joc . Aceasta va ajuta la absorbi fiabilinformații , sunați interesul copilului și a insufla dragostea de lectură . Deci, face primii pași în lumea de lectură prin joc, cu litere despre litere și litere . Să jocurile prind viață în poveștile voastre interesante, în care personajele îndeplinesc și o parte , ei merg pentru a satisface reciproc . În cazul în care jocurile sunt distractiv și interesant , apoi juca 10-15 de minute pe zi nu va renunța , nici un copil . Implicați copilul și de a participa activ la jocuri . Copil poate fugi să se alăture scrisorile , vopsea -le pe nisip , zăpadă sau de sticlă . Găsi și numele scrisori familiare de pe panourile publicitare , firme de magazine . Joaca-te cu literele exact la fel de mult timp ca acesta va fi interesant pentru copil . Dacă observați că copilul este obosit , nu maiexercițiu .

- Sunt familiarizați cu copilul poate fi litere cu ajutorul cardurilor , pe fiecare dintre care o scrisoare este atras de o scrisoare – magneți cu cărți , blocuri , etc

- Când introduce copii la scrisori , sunați la sunetul pe care o reprezintă . Dacă vocale simplu . Ele sunt atât scrisă cât și vorbit – ” o ” , ” o ” , ” u ” , etc Apoi, cu consoane mai complicate . Dispunând de un copil conformitate cu scrisoarea , sunați la sunetul pe care îl reprezintă . De exemplu , în care copilul litera ” G ” , nu ” GE ” , și [ g ] , litera ” D ” apel – nu ” de ” [ d ] , ” L ” , nu ” el ” , și [ L ] , etc etc Acest lucru va ajuta și mai mult copilul conectați în mod corect sunetele în cuvinte . Mama cuvânt nu citește ca ” EMAEMA ” , iar mingea , ca ” EMYACH . ” În timp ce copiii sunt obișnuiți pentru a apela litera ” M ” ca [ le ] citește , și numai .

- Nu învăța o dată toate literele din alfabet . Este mai bine să învețe cu copilul dumneavoastră câteva litere și apoi să încerce să le scoată din silabe și cuvinte scurte . De exemplu , după ce a aflat de litera ” o , u , m “, puteți citi deja cuvântul ” AM ” , ” audio ” , ” mama . ” Încă de învățare” C ” și ” O” – puteți citi deja ” viespe ” , ” ea ” , ” el ” , ” somn “, și așa mai departe . Studiul de litere , și apoi aplica cunoștințele în practică , pe de o parte, permite copilului să înțeleagă mai bine cunoștințele , iar celălalt – va provoca un sentiment de succes . La urma urmei ,copilul a învățat în timp ce doar trei la cinci litere , dar cât de multe cuvinte au fost deja posibilitatea de a citi ! Iar copilul va începe cu un interes în explorarea în continuare scrisori .

- Începeți să citiți cu silabe care constau din două vocale : ” ay ” ( denumit în pădure ) , ” WA ” ( plâns copii ) . Apoi, trece la citirea de silabe închise , cum ar fi ” s ” , ” -lea ” , etc Copilul numește tărăgăna vocală , și apoi , ca și în cazul în care pune , în conformitate cu scrisoarea de ea . După ce el a însușit aceste silabe , du-te la publicul lectură , ” ma ” , ” pa ” .

Continuu monitor , copilul semnificativ citește cuvintele sau nu . De exemplu , un copil citeștecuvântul ” scaun ” . Întreabă-l ce a citit . Adresați-vă pentru a vedea acest obiect , sau trage-l . În cazul în care copilul nu se corelează notație grafică de exprimare , , lasa cu sensul său semantic le citi din nou . Este important să se arate copilul dumneavoastră că fiecare cuvânt înseamnă ceva . Puteți să ne spuneți povestea a cuvântului – un fel de mister care ascunde în spatele subiectului . Sarcina de a descoperi misterul copil .

- Aflați literele doar într- o stare de spirit buna . Lăudați copilul pentru succesul său . Și nu fac forțat să citească .

- În ceea ce privește vârsta la care un copil ar trebui să înceapă să învețe să citească , nu există un singur răspuns . Unii copii stăpânească cu succes citirea de trei ani , alții – cu alte cinci persoane – cu șase . Principalul lucru pentru a căuta atunci când alegerea copiilor pentru studiul de scrisori și de învățare pentru a citi – aceasta este copilul cuvântul rostit . Aceasta trebuie să aibă un vocabular suficient de bogat și de a fi defecte de vorbire liber .


read more

De ce este atât de important pentru copii să se dezvolte abilitatile motorii fine de mâini ? Faptul că centrele de creierul uman responsabil pentru discursul și mișcarea degetelor , sunt foarte aproape . Stimularea abilitatile motorii fine și de consolidare a părților relevante ale creierului , vom intensifica și în zonele adiacente , care sunt responsabile pentru aceasta .
Educatori și psihologi , în unanimitate de acord că abilitățile motorii sunt foarte importante , pentru că dezvoltă o calitate superioară a conștiinței , cum ar fi atentia , gandirea , coordonare , imaginație , observație , memoria vizuală și motorie , vorbirea . Dezvoltarea abilităților motorii fine este de asemenea important pentru atunci când copilul crește , el va avea nevoie de mișcările coordonate precise pentru a scrie , rochie , și de a efectua o varietate de uz casnic și alte activități .

Prin urmare , lantul nostru poate fi completat .

Abilitatile motorii fine – vorbire – percepție – funcțiile mentale superioare ( gândire , memorie , atenție ) .

Dezvoltarea corecta a abilităților motorii fine determină , de asemenea, formarea de coordonare senzitivo-motorie a copilului – acțiune concertată a mâinile și ochii . Cu ajutorul unui copil explora mediul lor , de control al mișcării sale , astfel încât acestea să devină mai sofisticate și precise . Ochi , așa cum au fost ” formare ” în mână , și folosind mișcări de mână în obiectele manipulate de către copil , a deschis mai multe informații noi . Mișcări viziune și brațul sunt principala sursă de cunoaștere a realității copilului . Prin studierea tot felul de lucruri , atinge și simți mâinile lor , copilul ajunge să înțeleagă relațiile cauzale . Mai mare copilul devine ,mai mult el foloseste mainile si degetele pentru a repeta ceea ce a văzut , sau plan de exercitii . El construiește case , turnuri și poduri , atrage oameni și animale , litere și numere , și în cele din urmă de învățare pentru a scrie .


read more

Kid 2,5-3 ani :

- Mamă , dă-mi o mașină !

Mama dă cuvintele :

- Ia-o , fiule .

Copilul este supărat :

- Nu vreau o mașină !

Mama ia o jucărie . Copil furios :

- Dă-mi o mașină ! A – ah – ah !

Și așa mai departe în creștere …

Stii copilul dumneavoastră ? Deci , te în mijlocul de așa – numita ” criză de trei ani . ”

Criza poate începe cât mai curând 2,5 ani.

Ce se întâmplă cu copilul la această vârstă ? Care este adevăratul motiv pentru comportamentul său ” teribil ” ? Cum să se comporte parintii pentru a merge prin cu pierderi minime în această perioadă , și pentru a minimiza durata acestuia ?

Ce se întâmplă cu copilul ?

Dacă conduci o masina , atunci cu siguranță vă amintiți cum ați condus prima dată . Foarte atent , ghemuit pe plan intern în frică , ca și în cazul în care nu pierde nici un semn de trafic , nu a cârlig bordură , și nu uitați să includeți un semnalizare .

Dar apoi a venit momentul fericit atunci când simți că mașina te asculte necondiționat acțiunile tale au atins automatism , aveți control complet asupra situației , și , mai presus de toate , trebuie să se bucure de conducere .

De atunci , majoritatea automobiliștii conduc imprudență a începe o mașină , se bucură de acest sentiment de nedescris de încredere în abilitățile lor .

Dar … înainte de primul accident ( sau , mai rău , accident ) .

Și situațiile mai critice apar pe drum , cu atât mai repede un automobilist vorba să ne gândim cu privire la necesitatea de a se uite la noi înșine prin ochii celorlalți participanți la trafic . Și , în consecință , schimbarea stilului său de conducere .

De ce va spun toate astea ? Pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine ce se întâmplă cu un copil sub vârsta de 3 ani . Da, exact la fel !

Primii trei ani de un copil punct de vedere fizic și psihic dependent de mama lui , el nu -i va lăsa pe un pas , trece printr-o separare dificil . În această perioadă, copilul absoarbe ca un burete , o cantitate uriașă de informații . Se colectează , colectează , adună …

Timpul trece , copilul devine mai dezvoltată fizic ( deja pricepere și încredere și controla trupul ) și mental ( creier ajunge la un anumit stadiu de dezvoltare ) .

Copilul , spațiu de explorare , vede rezultatele operațiunilor sale , este încântat de realizare care poate afecta lumea din jurul nostru ( în cazul în care pentru a lovi cu piciorul o minge , apoi începe să se rostogolească , în cazul în care văita lung , aceasta vă va da ceea ce ceri . )

Copil explorează proprietățile nu numai de obiecte neînsuflețite , dar, de asemenea, comportamentul celor din jur . Acesta emulează un adult , folosesc limba lor , ” încearcă ” în diferite roluri , începe să joace în jocuri de rol . Prezintă interes pentru colegii , începe să interacționeze cu copiii , jucând în jocuri de cooperare cu ei .

Încrederea în sine ajunge la o scară universală , ” Ura ! Eu însumi știu cum e ! Am făcut-o eu nu pot! Sunt mai mult ca mama și tata ! ” . Copilul devine conștient de sine ca o persoană independentă separată .

Și … începe să ” imprudență conduce o mașină . ” Conștient de pericolul , și nu înțelege de ce el trage mereu ceva interzis , educa , decide totul pentru el .

Orice criză – aceasta este o contradicție internă între ” vrea ” și ” nu se poate . ”

Aceasta este , pe de o parte , mulți nu îndeplinesc dorințele copilului în abilitățile sale ( conflict intern ) , iar pe de altă parte , el se confruntă cu îngrijire permanentă a adulților (conflict extern ) .

Și ce să facă într- o astfel de situație ? Rezista sau accepta . Nu există nici o alternativă .

Iată copii și rezistă , după cum puteți !

În psihologie , există o listă întreagă de indicatori de ” criză de trei ani”, așa-numitele Pleiade ( auto – voință , încăpățânare , negativism , încăpățânare , protest , revoltă , un simptom de depreciere , despotism ) .

Dar totul e din cauza la o cauza , descrie succint comportamentul copilului în perioada de criză de trei ani :

Copilul sa angajat să ia decizii !

Încă o dată . Ea încearcă nu numai să facă ceva pe cont propriu , dar, de asemenea, să decidă să -l sau nu .

Permiteți-mi să explic în detaliu în acest moment fiecare semn ” Pleiades ” . astfel ,

auto- va

Copilul vrea să facă totul de unul singur , chiar dacă el nu se poate .

Am înțeles că este mai convenabil de a face ceva pentru copil , deoarece este mai rapid . Dar acest lucru îl privează de bucurie a procesului .

Uită-te la ochii lui fericit puțin , și a vedea mândria de a cunoaște faptul independenței sale !

Ce să fac ? Permite-i copilului dumneavoastră pentru a încerca să facă totul singur , chiar dacă știi că e prea mult pentru el . Experiența – fiul lui erori de hard .

Dar dacă sa întâmplat ceva firimituri , asigurați-vă că să-l laude , să explice ce a făcut bine , și a sublinia ceea ce el a devenit un mare și independent . O astfel de succes recunoaștere ridică stima de sine , dă încredere în forțele .

încăpățânare

Când un copil este încăpățânat , el insistă pe ceva , nu pentru că el vrea prost , ci pentru că el a cerut : ” Sunt atât de hotărât ! ” .

De exemplu , copilul cere mingea . Dar mingea nu este , iar mama îi oferă un înlocuitor , de exemplu , cartea lui preferată . Copilul își dă seama că această carte este mult mai interesant decât mingea . Dar încă insistă , ” Dă mingea ! ” . De ce ? Pentru că mama e sugerat o carte , și nu însuși a hotărât așa .

Ce să fac ? Doar așteptați câteva minute . Copil matur însuși , și el va face o decizie – cere o carte . Ciudat, dar adevărat !

Negativism și încăpățânare

Copilul care acționează nu numai împotriva părinților , dar, uneori, chiar și acordul lor . Copilul refuză să dea curs cererilor , nu pentru că nu a vrut să , ci doar pentru că a cerut să facă acest lucru .

De exemplu , mama trebuie să meargă la o plimbare . Copil care iubește să meargă , pentru un motiv sau altul spune : ” Nu pleca ! ” . De ce ? Pentru că mama e sugerat să meargă la o plimbare , și nu sa decis așa !

Ce să fac ? Încercați în schimb formele pozitive de ” Hai du-te pentru o plimbare ! ” Doar cere copilul despre dorința lui : ” Iubito , vom merge pentru o plimbare ” ? .

În unele situații , puteți folosi un pic de stratagemă . De exemplu , în loc de a cere , ” Ai de gând să mănânci ? ” Pune o intrebare care conține mai multe opțiuni pentru a alege de la , dar care nu pot spune nu , ” Ai de gând să mănânci hrisca sau orez ? ” .

Și este într-adevăr în ultimă instanță , puteți oferi copilului dumneavoastră de a face opusul , cu speranța că copilul dintr-un sentiment de negativitate va face ceea ce este necesar . De exemplu , spune ” A plecat acest lucru nu va veni “, atunci copilul va insista pe o plimbare . Dar de multe ori recurg la această metodă , eu nu recomanda , pentru ca este inselat .

Mai mult de multe ori mă salvează fraza ” Să împreună ” . De exemplu , fiul spune: ” Nu voi spăla ! ” . Eu spun , ” Vino impreuna va spăla ! ” . Oh , și apoi munca mea pentru a vă asigura că a fost interesant să se spele . De exemplu , citit poezia ” Vodicka , Vodicka , spal pe fata mea … ” sau spălați urs nostru .

Protestul -revoltă

Copilul protest revoltă – un răspuns la presiunea din partea părinților , și dorința lor de a rezolva totul pentru copil ( ” Nu plânge ” , ” Nu rupe “, ” Așează-te la masă “, ” Pune papuci ! ” ) .

Copilul de energie turbulentă trebuie să găsească o cale de ieșire în formă de activități . Și dacă vă țineți-l , ca rezultat forma de emotii ( furie , accese de furie ) .

Orice persoană ( copil , și chiar mai mult ), este foarte greu pentru o lungă perioadă de timp în tensiune nervoasă , iar în cazul în care descărcarea nu are loc sub formă de emoție sau orice fel de activitate , atunci nu este de stres și , prin urmare , imunitate scăzută .

Copilul , ale căror activități se restrângă în mod constant părinți , având în vedere comportamentul său greșit , vor găsi alte modalități de a elibera Pent – up tensiune . De exemplu , sub formă de agresiune sau abuz de sine .

Ce să fac ? În cazul în care un copil vine în isterie , liniște așteaptă de la ea , și apoi să explice modul în care ” dreptul ” de a se comporta și de ce .

Explica nimic în timpul unui acces de furie este inutil . Deci, este de natura psihicului uman . În timpulmanifestarea emoțiilor umane este dificil să se concentreze pe ceea ce i se spune (esteprincipiul dominant -punctul de excitație încreier suprimă toate celelalte) .

depreciere simptom

Schimbarea relației copilului cu lucrurile tale preferate și jucării ( le poate arunca , pauza ) și la oameni ( sau copilul poate lovi mama mea a sunat cuvinte grosolane ) .

Aceasta este următoarea etapă a activităților de cercetare ale copilului ( a nu se confunda cu agresiune ) .

Apoi, el își dă seama ce comportamentul său poate fi frustrant pentru alții . Și totuși … Atâta timp cât el imită un adult , este interesant de urmărit reacția lor ( și de ce s-ar întâmpla dacă … ) .

Ce să fac ? Directionati energia unui copil într -un mod pașnic .

De exemplu , dacă un copil refuză să te îmbraci pentru o plimbare , apoi cere -le sa se imbrace o papusa sau Teddy Bear , că el va juca rolul unui adult . În cele din urmă , copilul este de acord să se îmbrace , de asemenea .

despotism

Copilul învață de a controla lumea din jurul lor , încercând să forțeze părinții să facă ce vrea .

Ar trebui să se înțeleagă că dorința de conducere , dorința de a ” câștiga un loc la soare ” – este o trăsătură de caracter bun , care permite o persoană pentru a fi maestru de viață , nu oile slabe de înger , condus de alte persoane .

Ce să fac ? Da în a copilului dumneavoastră în ” lucrurile mici . ” Dar, în ceea ce privește sănătatea și siguranța copiilor și a altor persoane – fie de neclintit ( fără excepție ) . Permite copiilor să facă greșeli , pentru că acum copilul învață numai de a face . El este încă dificil de explicat și de înțeles morala , sau mai degrabă a le înțelege în felul lor .

Se va face o mică digresiune . Pentru a explica un pic ,

Cum este înțelegerea și conștientizarea de sensul cuvintelor ?

Când am auzit un cuvânt nou pentru noi , noi încă nu înțelegem sensul său . Dar amintiți-vă informații despre el , nici măcar nu pot spune din context pentru a crea o idee despre acest subiect .

Data viitoare , când auzim același cuvânt într-un nou context , intelegerea noastra a subiectului puțin rafinat .

Și așa mai departe , informații despre acest subiect construiește treptat și a format treptat o idee clara despre asta , există legături între diferite concepte ( dacă o faci , tu l ) .

Deci , de la particular la formele generale ale experienței umane .

Copilul nu are încă experiența de viață , înțelegerea sa a lucrurilor și evenimentelor nu este comun , dar specifice .

Oh , ei bine , sper , o imagine de ansamblu a crizei trei ani, și care se întâmplă la un copil , ați format ?

Acum este momentul pentru a trage concluzii practice , și anume , cum să se comporte parintii pentru a scurta durata crizei .

Părinți cum să se comporte în scopul de a reducedurata crizei trei ani?

Să ne întoarcem la analogia cu un automobilist care am citat la început .

Cele mai multe situații critice apar pe drum , cu atât mai repede un automobilist vorba să ne gândim cu privire la necesitatea de a se uite la noi înșine prin ochii celorlalți participanți la trafic . Și , în consecință , schimbarea stilului său de conducere .

Cu atât mai mult copilul va avea o experiență de acțiuni independente și de luare a deciziilor ,mai multe progrese , și ( din păcate ) se vor face greșeli , cu atât mai repede va fi criza , cu atat mai repede el va invata sa interactioneze cu oamenii .

Intelege copil lua în cele din urmă o taxă ( natura nu poate fi păcălit . ) Tot ceea ce el nu a primit în timp util , el va depune eforturi pentru a face mai târziu în viață . În puterea ta în timp să se simtă necesitățile copilului și nu să se întindă procesul de ani .

Deci , pentru a rezuma cele de mai sus , formula principiile de bază ale părinte conduită care dorește să accelereze fluxul de criză de trei ani, fără traume pentru copil .

Pentru un copil , articula cererile lor nu sunt în formă de ( ” Du-te mananca ” ) , precum și o întrebare ( ” Ai de gând să mănânci ? ” , ” Ai de gând să mănânci acum sau mai târziu ? ” , ” Ai de gând să mănânce orez sau hrisca terci ? ” în funcție de răspunsul pe care te aștepți să auzi ) .

Poartă-te cu copilul ca pe un egal . Cere permisiunea de a lua jucăria lui , să fie sigur de a spune ” Mulțumesc “, dacă ați avut un serviciu de firimituri . Deci, nu numai că nu puteți evitanegativitate și încăpățânarea din partea lui , dar, de asemenea, să prezinte copilul dumneavoastră este un exemplu bun de urmat .

Directionati energia unui copil într -un mod pașnic , care este , propune să înlocuiască acțiunile copil nedorit ( deoarece nu se poate face la fel de bine ca tine poate ) , utilizați joc pentru a netezi momente de criza .

Da în a copilului dumneavoastră în ” lucrurile mici” , așa cum se extinde drept , lasă-l să facă greșeli , să nu se amestece în afacerile de copii , în cazul în care copilul nu cere . Dar, în ceea ce privește sănătatea și siguranța , precum și sănătatea și siguranța celorlalți – fie de neclintit – NU , fără excepție !

În cazul în care copilul a început să reziste oferta de un sentiment de negativitate , așteptați doar câteva minute . El are nevoie de un pic de timp pentru a te pentru a lua o decizie .

În cazul în care un copil , în ciuda eforturilor tale , a devenit isteric . Calm aștepte ei , și apoi să explice modul în care ” dreptul ” de a se comporta și de ce . Dar nu se așteaptă ca copilul va înțelege la fel de mult cum doriți , chiar dacă credeți că sunt foarte detaliate . Cele mai multe dintre toate , nu au timp pentru a reveni la această conversație în alte situații similare .

Aceasta este o perioadă dificilă , nu numai pentru copil , dar pentru părinți , deoarece este necesară revizuirea radicală a relației cu copilul său adult . Și dacă strategiile parentale nu se schimba , criza de 3 ani va fi amânată pentru luni .

De la modul în care se comporta cu copilul dumneavoastră în timpul acestei crize depinde dacă să păstreze copilul activitate , perseverenta , va continua să depună eforturi pentru auto – suficiență . Sau se va rupe și va blândețe ascultător persoană , slab – voință , dependent cu stima de sine scazuta .

Hrăni un copil nu este la comentarii , dar de exemplu . Asta este , se comporta cu copilul așa cum ar dori să se comporte cu ceilalti , inclusiv tu . Și amintiți-vă că criza trei ani ani, acesta este primul pas pe drumul de a crizei adolescent .

Autor Kalmikova Lyudmila , mama .

Sursa : http://1kid.ru/article.php/crisis/2


read more